2JCP

Jak dodat energii pro lepší svět?

V komplexním transformativním projektu jsme od vlastníka Jet Investment dostali za úkol sjednotit dvě strojírenské firmy z Račic a Třebíče. Původně o sobě ani nevěděly a teď se mělo všech téměř 700 zaměstnanců cítit jako jedna rodina. Ne úplně lehký úkol. Udělali jsme úplný rebrand původní 2JCP a pomohli prosadit novou značku v třebíčské PBS (První brněnská strojírna), kde se značkou PBS žili přes půl století.

2JCP interiéry
2JCP interiéry

Služby

Brand Positioning Coporate Visual Idenity Marketing Materials Design Employer Brand Strategy Recruitment Campaign

Odvětví

Engineering & Production

Doba

2022-2025

Strategie

Úvodní fáze zahrnovala rozsáhlé focus groups a workshopy se zaměstnanci obou společností. Toto diagnostické období bylo klíčové pro pochopení interní kultury a vnímání značky, což následně ovlivnilo strategická rozhodnutí.

Bylo rozhodnuto vytvořit zcela novou značku se zaměřením na globální transformační energetiku a udržitelnou výrobu energie. Nová identita značky, představená v létě 2022, zahrnovala moderní vizuální styl, nové strategické postavení a poutavý příběh značky.

Brandové video podporující nově definovanou pozici značky

Úvodní fáze zahrnovala rozsáhlé focus groups a workshopy se zaměstnanci obou společností. Toto diagnostické období bylo klíčové pro pochopení interní kultury a vnímání značky, což následně ovlivnilo strategická rozhodnutí.

Bylo rozhodnuto vytvořit zcela novou značku se zaměřením na globální transformační energetiku a udržitelnou výrobu energie. Nová identita značky, představená v létě 2022, zahrnovala moderní vizuální styl, nové strategické postavení a poutavý příběh značky.

Brandové video podporující nově definovanou pozici značky

2JCP image
2JCP image
2JCP infografika
2JCP infografika
2JCP brand
2JCP brand
2JCP HR Marketing
2JCP HR Marketing

Kreativa

Logicky během rebrandingu vznikla silná potřeba zaměřit se na skutečný HR marketing, a tak na jaře 2023 odstartovala rozsáhlá náborová kampaň Skutečná budoucnost v regionech Roudnice a Třebíč. Protože věříme, že jejich budoucnost je skutečná, jejich produkt je skutečný a svět skutečně potřebuje čistší energii. Tohle je budoucnost.

Lidé nejlépe vědí, proč tu pracují.

S desítkami zaměstnanců jsme prošli všechny výhody i nevýhody práce ve 2JCP. Samozřejmě, je to práce, ke které musíte mít vášeň – musíte zvládnout ocel a náročnost globálních klientů.

Pro oba regiony jsme připravili 360° kampaň zahrnující billboardy, citylighty, rádio, tisk a online média. Dosáhli jsme proniknutí značky do cílových skupin a zajistili stabilní přísun uchazečů o práci.

Zároveň s klientem pracujeme na komplexním budování značky dobrého zaměstnavatele, což zahrnuje viditelnost v komunitách a obcích, sponzoring, podporu znevýhodněných a talentovaných dětí a spolupráci se školami.

Logicky během rebrandingu vznikla silná potřeba zaměřit se na skutečný HR marketing, a tak na jaře 2023 odstartovala rozsáhlá náborová kampaň Skutečná budoucnost v regionech Roudnice a Třebíč. Protože věříme, že jejich budoucnost je skutečná, jejich produkt je skutečný a svět skutečně potřebuje čistší energii. Tohle je budoucnost.

Lidé nejlépe vědí, proč tu pracují.

S desítkami zaměstnanců jsme prošli všechny výhody i nevýhody práce ve 2JCP. Samozřejmě, je to práce, ke které musíte mít vášeň – musíte zvládnout ocel a náročnost globálních klientů.

Pro oba regiony jsme připravili 360° kampaň zahrnující billboardy, citylighty, rádio, tisk a online média. Dosáhli jsme proniknutí značky do cílových skupin a zajistili stabilní přísun uchazečů o práci.

Zároveň s klientem pracujeme na komplexním budování značky dobrého zaměstnavatele, což zahrnuje viditelnost v komunitách a obcích, sponzoring, podporu znevýhodněných a talentovaných dětí a spolupráci se školami.