Aimtec
Příběh o tom, jak být digitální. Rychleji.
Aimtec, výjimečná společnost konkurující velkým hráčům na trhu digitalizace výroby a logistiky, potřebovala posunout své strategické směřování a posílit svou značku tak, aby o ní žádná z velkých výrobních korporací nepochybovala.


Klient
Služby
Brand Positioning Corporate Visual Identity Marketing Materials Design Web Design Lead
Odvětví
Software
Doba
2017
Strategie
Bylo jasné, že jako softwarová společnost z České republiky musel Aimtec v roce 2016 stále překonávat určité stereotypy u některých tradičních výrobců. Ale to nelze s bojácnou značkou.
Proto jsme mluvili s mnoha klienty doma i v zahraničí a, jak už to bývá, sami nám řekli, čím je Aimtec tak odlišný. Je to jejich upřímná snaha vyřešit jakýkoli problém rychle a efektivně. “Pomáhají nám stát se digitálními. A dělají to rychle,” řekl nám CIO jedné velké německé automobilky.
Novému heslu “Be digital. Faster.” pak už nic nestálo v cestě. Aimtec pomáhá firmám digitalizovat se – a dělá to rychleji než konkurence. Tečka.
Bylo jasné, že jako softwarová společnost z České republiky musel Aimtec v roce 2016 stále překonávat určité stereotypy u některých tradičních výrobců. Ale to nelze s bojácnou značkou.
Proto jsme mluvili s mnoha klienty doma i v zahraničí a, jak už to bývá, sami nám řekli, čím je Aimtec tak odlišný. Je to jejich upřímná snaha vyřešit jakýkoli problém rychle a efektivně. “Pomáhají nám stát se digitálními. A dělají to rychle,” řekl nám CIO jedné velké německé automobilky.
Novému heslu “Be digital. Faster.” pak už nic nestálo v cestě. Aimtec pomáhá firmám digitalizovat se – a dělá to rychleji než konkurence. Tečka.








Kreativa
Designér Dima Strapchev převzal odpovědnost za celý grafický systém a společně jsme vybavili firmu zcela novou, flexibilní vizuální identitou, která i po sedmi letech stále funguje.
Nepotřebujete další softwarovou firmu. Potřebujete skutečné schopnosti.
V roce 2022 jsme byli požádáni o vylepšení značky a částečné repositioning, aby lépe fungovala v komunikaci s CXO ve světovém automobilovém průmyslu.
Společně jsme diskutovali o situaci a výzvách v oblasti řízení dodavatelského řetězce v nové éře – éře, která přináší bezprecedentní výzvy pro celý průmysl v důsledku obchodních a reálných válek, covidu a nástupu elektromobility. Na základě toho jsme pomohli lépe zacílit a navrhnout Aimtec pro tuto novou realitu.

Roman Žák,spolumajitel Aimtec, zahájil 20. ročník konference Trends in Automotive Logistics s nově definovaným positioningem Aimtec.
Vyznělo to jako logická pravda – dnes už nejde o to, zda mít digitální továrnu, ale jak rychle a efektivně se dokážete přizpůsobit výzvám a změnám, které jsou zde a především teprve přijdou.
Aimtec stojí po boku průmyslu již více než 25 let. Je tedy jeho pevnou součástí. Pro nás je ctí být toho jednou za pár let součástí.
Designér Dima Strapchev převzal odpovědnost za celý grafický systém a společně jsme vybavili firmu zcela novou, flexibilní vizuální identitou, která i po sedmi letech stále funguje.
Nepotřebujete další softwarovou firmu. Potřebujete skutečné schopnosti.
V roce 2022 jsme byli požádáni o vylepšení značky a částečné repositioning, aby lépe fungovala v komunikaci s CXO ve světovém automobilovém průmyslu.
Společně jsme diskutovali o situaci a výzvách v oblasti řízení dodavatelského řetězce v nové éře – éře, která přináší bezprecedentní výzvy pro celý průmysl v důsledku obchodních a reálných válek, covidu a nástupu elektromobility. Na základě toho jsme pomohli lépe zacílit a navrhnout Aimtec pro tuto novou realitu.

Roman Žák,spolumajitel Aimtec, zahájil 20. ročník konference Trends in Automotive Logistics s nově definovaným positioningem Aimtec.
Vyznělo to jako logická pravda – dnes už nejde o to, zda mít digitální továrnu, ale jak rychle a efektivně se dokážete přizpůsobit výzvám a změnám, které jsou zde a především teprve přijdou.
Aimtec stojí po boku průmyslu již více než 25 let. Je tedy jeho pevnou součástí. Pro nás je ctí být toho jednou za pár let součástí.